Gratis Challenge tijdens scholensluiting

Nu alle scholen in Nederland gesloten zijn wordt met man en macht gewerkt om het onderwijs voor alle leerlingen zo veel mogelijk doorgang te laten vinden.

Stichting DesignWeek@School wil hier graag een bijdrage aan leveren! Scholen die ook nu willen blijven werken aan de 21st century skills van hun leerlingen bieden wij een Design Challenge aan, waar scholen kosteloos aan deel mogen nemen!

Tijdens een design challenge leren jongeren hoe zij met behulp van technologie problemen op kunnen lossen en oefenen zij hun empathische, creatieve en digitale vaardigheden. Zowel leerlingen als leerkrachten maken hierbij gebruik van onze educatieve online game. Leerlingen worden met uitdagende opdrachten door het design thinking proces geleid, de leerkracht ziet online alle resultaten en kan feedback geven.

De challenge waar leerlingen hun tanden in mogen zetten: “hoe zorgen we dat zoveel mogelijk leerlingen actief betrokken blijven bij hun onderwijs?”.

Wil je deelnemen met jouw klas of heb je vragen? Laat een reactie achter of mail: floor@designweekatschool.nl