Duurzame

Design Award

Ontwerp en bouw jullie oplossing om verdere klimaatverandering tegen te gaan en win met jouw klas de Sustainable Design School Award 2021-2022 én natuurlijk een mooie prijs!

Leerzaam, leuk en vol inspriatie!

Wil jij met je leerlingen ook werken aan de vaardigheden van de toekomst en kun je daar wel wat inspiratie of hulp bij gebruiken? Doe mee, maak technologie op een creatieve manier toegankelijk voor je leerlingen én werk tegelijkertijd aan een betere wereld. In januari 2022 organiseren we samen met SAP Nederland voor de tweede keer de Duurzame Design Award en jouw groep 7 en/of 8 kan deelnemen, ook als er nog een lockdown zou komen! Wil je goed voorbereid zijn op jullie deelname? Je kunt nog tot de kerstvakantie een gratis workshop voor je leerlingen boeken. Wij nemen je veel werk uit handen!