DesignWeek

uitdagend project

Organiseer een inspirerend en innovatief project voor de hele school, vol uitdagende lessen in Digitale Vaardigheden en Design Thinking rondom een duurzaam thema.

Hoe werkt het?

In deze projectweek wordt de hele school een week lang ondergedompeld in de wereld van programmeren, computational thinking, virtual reality, robotica en design thinking. Ons team is aanwezig voor de begeleiding van de lessen en het coachen van de leerkrachten door de week heen.

Na een gezamenlijke opening gaan alle leerlingen in verschillende labs aan de slag met gevarieerde en uitdagende lessen die aansluiten bij de belevingswereld en het niveau van het kind. De week wordt afgesloten met een expositie voor ouders en andere belangstellenden.

Een DesignChallenge is altijd onderdeel van de DesignWeek. Alle leerlingen van school bedenken op hun eigen niveau oplossingen bij het duurzame thema. Leerlingen vanaf groep 5 van het basisonderwijs en ouder gebruiken hiervoor onze online game.

Bekijk onze design challenges

Contact

Geïnteresseerd in een DesignWeek op jouw school? Stuur ons een bericht en we nemen direct contact met je op.

Liever even direct bellen?

Floor Coonen

Directeur & adviseur onderwijsinnovatie