DesignWeek

Foundation

"De verdeling van talent is universeel, de verdeling van kansen niet". Het is onze ambitie hier verandering in te brengen door eigentijds onderwijs mogelijk te maken voor iedereen en gelijke kansen te bieden voor alle kinderen.

Stichting DesignWeek@School

De Stichting DesignWeek@School Foundation (ANBI) zet zich in om onderwijs in 21e eeuws burgerschap mogelijk te maken op scholen. De stichting doet dit door het werven van fondsen, giften en donaties, het werven van partners en vrijwilligers en het organiseren van promotionele activiteiten.

Stichting DesignWeek@School heeft als ambitie om een project van DesignWeek@School voor alle scholen mogelijk te maken en juist ook die kinderen en hun leerkrachten te bereiken die vanwege hun situatie waarschijnlijk minder snel met de 21e eeuwse vaardigheden in aanraking komen. Wij vinden dat ieder kind het verdient om zijn/haar talenten te ontdekken en te ontwikkelen!

De bestuursleden zetten zich volledig vrijwillig in en ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden voor de stichting.

Lees de impact rapportage 2017-2022

Het bestuur

Het bestuur van de stichting wordt gevormd door drie personen: Floor Coonen (voorzitter), Ronald Lanjouw (penningmeester) en Miron Hageman (secretaris). Zij worden ondersteund door Jan Willem Goes.

Floor Coonen

Ronald Lanjouw

Penningmeester

Miron Hageman

Secretaris

Jan Willem Goes

Help ook mee

Geloof jij in de combinatie van technologie en creativiteit als motor voor duurzame oplossingen voor de samenleving? Dan maken we graag kennis!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Lievere even direct bellen?

Floor Coonen

Directeur & adviseur onderwijsinnovatie