Roboticakaarten

Deze speciaal door ons ontwikkelde roboticakaarten werken insprirerend en enthousiasmerend voor je leerlingen.

Roboticakaarten natuur

De natuurkaarten gebruik je bijvoorbeeld wanneer je je leerlingen wilt leren over verschillende insecten en zoogdieren die in de natuur in Nederland voorkomen én je tegelijkertijd hun vaardigheden digitale geletterdheid wilt versterken. Of als je aan de slag wilt met de extra opdracht bij les 1 van de Challenge ‘Boost biodiversitiet rond onze school!’ Maar ook als onderdeel van een spelletejes(mid)dag zijn deze toffe kaarten erg geschikt. Je gebruikt ze in combinatie met de bee- of bluebot of zelfs met de sphero. En wat denk je van het gebruik als offline kaartenspel? Kortom, deze kaarten zijn leuk, veelzijdig en leerzaam. Je bestelt ze via dit bestelformulier.