DesignWeek

sociale onderneming

Het is onze missie om zoveel mogelijk scholen te ondersteunen om toekomstgericht onderwijs voor een duurzame samenleving te integreren in het curriculum.

Sociale onderneming

Een sociale onderneming is een onderneming met een maatschappelijke missie, die tegelijkertijd werkt aan een gezond verdienmodel om zoveel mogelijk impact te kunnen maken .

Het is onze missie dat alle kinderen – ongeacht afkomst, sociaal economische status of geslacht – de kans krijgen om hun creatieve en digitale talenten te ontdekken en te leren hoe zij met deze vaardigheden een positieve impact kunnen hebben op de samenleving.

Om zoveel mogelijk scholen te kunnen bereiken werken we samen met grote en kleine partners in het hele land. Om de kosten voor scholen zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd te kunnen werken aan de kwalitatieve doorontwikkeling van de lesprogramma’s is de Stichting DesignWeek@School Foundation (ANBI) opgericht.

DesignWeek@School is lid van Social Enterprise NL en de coöperatie Leren voor Morgen.

Lees meer over Stichting DesignWeek@School

Ons team

Een gevarieerde groep mensen, met een gemeenschappelijke passie voor onderwijs, technologie en duurzaamheid en de wens om een positieve impact te hebben op onze samenleving.

Floor

Onderwijsinnovatie

Jan Willem

Technologie

Patty

Projectcoördinator

Ellen

Coding

Willemijn

Danielle

Bram

Sascha

Onderwijskundige

Ryco

Thalita

Ronald

Netwerker

Onze partners

Met deze organisaties werken we al samen

Contact

Benieuwd wat DesignWeek@School voor jouw school kan doen? Of ben je benieuwd naar de partnermogelijkheden? Stuur een bericht en we nemen direct contact met je op!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Liever even direct bellen?

Floor Coonen

Directeur & adviseur onderwijsinnovatie