Inschrijving Duurzame Design Award 2023 geopend!

Mogelijk heb je het al voorbij zien komen: komend schooljaar organiseren wij de derde Duurzame Design Award in samenwerking met SAP. Leerlingen van de bovenbouw van het PO en de onderbouw van het VO worden uitgedaagd om hun eigen beste oplossing te ontwerpen voor de challenge Boost Biodiversiteit! Je leerlingen worden hierbij ondersteund door onze online educatieve game. Hierin doorlopen zij de stappen van het design thinking proces op een toegankelijke en inspirerende manier. De klas met het beste concept wint de felbegeerde Duurzame Design Award én een Design 3-daagse ter waarde van €1500,- om hun beste idee verder uit te werken en écht te realiseren. Bekijk ons korte filmpje voor verdere uitleg. We hopen jullie als deelnemer te mogen verwelkomen! Inschrijven kan via deze link.