DesignWeek

uitdagend project

Een inspirerend en innovatief project voor de hele school, vol uitdagende lessen in Digitale Vaardigheden en Design Thinking rondom een duurzaam thema.

DesignWeek

In deze innovatieve en inspirerende projectweek dompelen we de hele school een week lang onder in de wereld van programmeren, computational thinking, virtual reality, robotica en design thinking. En dat allemaal rondom een duurzaam thema, waarvoor alle leerlingen op hun eigen niveau oplossingen bedenken, ontwerpen en bouwen. Leerlingen vanaf groep 5 van het basisonderwijs en ouder gebruiken hiervoor onze online game.

Na een gezamenlijke opening gaan alle leerlingen in verschillende labs aan de slag met gevarieerde en uitdagende lessen die aansluiten bij de belevingswereld en het niveau van het kind. Ons team is aanwezig voor de begeleiding van de lessen en het coachen van de leerkrachten door de week heen. De week wordt afgesloten met een expositie voor ouders en andere belangstellenden.

Wil je een DesignWeek bij jou op school? Mail of bel ons met eventuele vragen of…

Vul dit formulier in en wij nemen contact op!