Feestelijke afsluiting Duurzame Design Award 2023

Op maandag 22 mei, Internationale Dag van de Biodiversiteit sluiten wij de Duurzame Design Award 2023 feestelijk af. We nemen het thema ‘Boost biodiversiteit’ als uitgangspunt en organsieren samen met Stichting Nationale Boomfeestdag het Kinder Biodiversiteit Festival. We gaan met ruim 300 leerlingen op het provinciehuis van Noord-Brabant o.a. vogelhuisjes timmeren, insectendrinkbakjes kleien, bloemenzaadbommetjes maken en een eigen klein ecosysteem bouwen. Ook geeft de Vlinderstichting een toffe workshop.

En dan breekt het moment van de prijsuitreiking aan! Met o.a. de Commissaris van de Koningin, de Gedeputeerde, de SDG coördinator Nederland én natuurlijk een professionele jury. Wij kunnen niet wachten!