DesignWeek@School in het jeugdjournaal

Mogelijk heb je het al eerder gelezen: DesignWeek@School verzorgt ook naschoolse activiteiten, bijvoorbeeld in het kader van de Rijke Schooldag. Ons aanbod is divers, zodat de kans groot is dat er iets tussen zit wat aansluit bij de wensen of talenten van jouw leerlingen.

Voorbeelden zijn BrainBoost met spelletjes als triominos, sudoku en binair tellen; CodeLab met onder andere leren programmeren, VR en de bluebot; of EcoBoost waarbij de kinderen de biodiversiteit een boost geven door bijvoorbeeld het dakterras te vergroenen. Óf het maken van een opruimrobot, en dat is wat we laatst aan het doen waren toen het Jeugdjournaal langskwam!

Ben je benieuwd hoe dat eraan toegaat? Bekijk hier het korte fragment van het jeugdjournaal.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!