DesignWeek+

extra begeleiding

Kies een DesignWeek+ om als team te werken aan structurele integratie van Wetenschap & techniek en Duurzaamheid & burgerschap in het onderwijs op jouw school.

Hoe werkt het?

Wil je Wetenschap & technologie en Burgerschap & duurzaamheid op een samenhangende manier onderdeel maken van het reguliere onderwijs op jouw school? En wil je voorkomen dat dit tot extra werkdruk en versnippering leidt? Kies dan voor een DesignWeek+.

In dit adviestraject op maat gaat het team in korte, inspirerende workshops aan de slag om het onderwijsaanbod voor leerlingen en de kennis en vaardigheden van het team in samenhang te ontwikkelen. Natuurlijk is ook een DesignWeek voor de hele school onderdeel van dit traject.

DesignWeek@School begeleidt bovendien bij het formuleren van een gezamenlijke visie op toekomstgericht onderwijs, het ontwerpen van een doorgaande leerlijn, inrichten van een ontdek- en maaklab en de realisatie van de randvoorwaarden die hiervoor verder nodig zijn.

Met behulp van de Whole School Approach zorgen we voor een curriculumconsistente aanpak met concrete resultaten.

Lees meer over de Whole School Approach

Contact

Benieuwd hoe een Design Maand er precies uit ziet? Stuur een bericht en we nemen contact met je op!

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Liever even direct bellen?

Floor Coonen

Directeur & adviseur onderwijsinnovatie